Number of the records: 1
K vybraným oblastiam marketingu z pohľadu cirkulárnej ekonomiky
Title K vybraným oblastiam marketingu z pohľadu cirkulárnej ekonomiky Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0380/17. S. 53-64. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Orgonáš Jozef. ISBN 978-80-225-4579-2 Note VEGA 1/0380/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * značky * spotrebitelia * komunikácia * environmentalistika * nástroje marketingové Annotation Relácia medzi súčasnou marketingovou koncepciou a cirkulárnou ekonomikou. Produkt z pohľadu cirkulárnej ekonomiky. Cirkulárny dizajn produktov. Značka a jej význam v cirkulárnej ekonomike. Cirkulárne podnikateľské modely ako nové marketingové príležitosti. Marketingové stratégie pre cirkulárnu ekonomiku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00033-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1