Number of the records: 1
Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy?
Title Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy? Translation Mohli by sme byť bližšie k trvalo udržateľnému marketingu prostredníctvom obehovej ekonomiky? Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 341-355 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Note VEGA 1/0587/19 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords hospodárstvo obehové * marketing * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika Annotation Potenciál konštrukcie modelu obehového hospodárstva ako pragmatického kroku k trvalo udržateľnému marketingu. Obmedzenia a niektoré kritické názory na obehové hospodárstvo. Súčasná siutácia a výzvy. Podobnosti a rozdiely medzi udržateľnosťou a obehovým hospodárstvom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00587-037, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 370.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1