Number of the records: 1  

Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy?

  1. Title Could We Be Closer to Sustainable Marketing Through the Circular Economy?
    TranslationMohli by sme byť bližšie k trvalo udržateľnému marketingu prostredníctvom obehovej ekonomiky?
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 341-355 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    NoteVEGA 1/0587/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hospodárstvo obehové * marketing * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika
    AnnotationPotenciál konštrukcie modelu obehového hospodárstva ako pragmatického kroku k trvalo udržateľnému marketingu. Obmedzenia a niektoré kritické názory na obehové hospodárstvo. Súčasná siutácia a výzvy. Podobnosti a rozdiely medzi udržateľnosťou a obehovým hospodárstvom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-037, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF370.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.