Number of the records: 1
Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision
Title Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision Parallel title Vplyv umiestňovania produktov na nákupný zámer a nákupné rozhodovanie spotrebiteľov Author info Michal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová Author Budinský Michal Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 20, č. 1 (2019), s. 49-60. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords umiestňovanie produktov * stratégia obchodná * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová * zámery podnikateľské * komunikácia Annotation Vplyv umiestňovania produktov na spotrebiteľský nákupný zámer, na rozhodovanie o kúpe a správanie slovenských spotrebiteľov. Vzájomná komunikácia spotrebiteľov vo vzťahu k umiestňovaniu produktov. Vzťah medzi demografickými premennými a nákupnými zámermi slovenských spotrebiteľov. Korelácie medzi partnerskou komunikáciou a nákupným zámerom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-2
article
Number of the records: 1