Number of the records: 1
Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu
Title Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu Parallel title Consumer Decision-making on Spending according the Expected Utility Hypothesis, according to Other Economic Theories up to Prospect Theory and Their Use in Marketing Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 2 (2019), s. 259-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie individuálne * výdavky * mikroekonomika * marketing Annotation Súčasný marketing v kontexte skúmania spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. Mikroekonómia a behaviorálna ekonómia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 01053-007, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 471.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1