Number of the records: 1
Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?
Title Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy? Translation Dekonštrukcia marketingu: Ako by sme mali pristupovať k marketingu v novej ekonomike? Author info María Elena Rodríguez Benito Author Benito María Elena Rodríguez Source document European Scientific Journal. Vol. 1, no. Special (2019), pp. 74-94. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2018.c5p6 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords marketing * modely ekonomické * ekonomika nová * rozvoj trvalo udržateľný * spotrebitelia * spoločnosti Annotation Teoretické vymedzenie nových ekonomických modelov. Marketingová kritika. Analýza podnikového prístupu v nových ekonomických modeloch. Rozdiely medzi ekologickou spotrebou a trvalo udržateľnou spotrebou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: Special
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 944.4 KB publicly available article
Number of the records: 1