Number of the records: 1
The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs
Title The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs Translation Intenzita malých a stredných podnikov v súvislosti s využívaním technologických marketingových kanálov: dôkazy od českých, slovenských a maďarských MSP Author info Vladimír Vavrečka, Anna Zaušková, Andrej Přívara, Mehmet Civelek, Krzystof Gajdka Author Vavrečka Vladimír Co-authors Zaušková Anna Přívara Andrej EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF Civelek Mehmet Gajdka Krzystof Source document Transformations in Business & Economics. Vol. 20, no. 2 (2021), pp. 223-240 online. - Vilnius : Kaunas Faculty. ISSN 1648-4460 Note Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Lithuania Keywords nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * Maďarsko * Slovensko * Česko * Vyšehradská štvorka Annotation Náklonnosť využívania technologických marketingových kanálov zo strany malých a stredných podnikov, ktorá ich núti udržiavať svoje účely z dôvodu ovplyvňovania ich výkonnosti a výnosov. Skúmanie či sa tendencie MSP z rôznych krajín k aplikácii technologických marketingových nástrojov líšia, pokiaľ ide o ich veľkosť a vek. Online dotazník zameraný na náhodne vybraných respondentov, ktorými boli vlastníci-manažéri 1156 MSP z Českej republiky, Slovenska a Maďarska. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00224-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 459 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1