Number of the records: 1
Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era
Title Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era Translation Faktory, ovplyvňujúce frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po Covid-19 Author info Tonino Pencarelli, Veronika Skerhakova, Denis Tirpák Author Pencarelli Tonino Co-authors Skerhakova Veronika Tirpák Denis Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-7]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381 DOI 10.54933/jmbrp-2023-15-1-1 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords nákup * nákup elektronický * obchod * obchod elektronický * spotrebitelia * mladiství * správanie spotrebiteľa Annotation Pochopenie hnacích síl online nakupovania je v dnešnom digitalizovanom svete kľúčové. Pandémia COVID-19 výrazne ovplyvnila nákupné správanie mladých spotrebiteľov a rýchlo zvýšila ich preferencie online nakupovania. Zistiťovanie, ktoré faktory ovplyvňujú frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po pandémii. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 479.4 KB publicly available article
Number of the records: 1