Number of the records: 1  

Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era

  1. Title Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era
    TranslationFaktory, ovplyvňujúce frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po Covid-19
    Author infoTonino Pencarelli, Veronika Skerhakova, Denis Tirpák
    Author Pencarelli Tonino
    Co-authors Skerhakova Veronika
    Tirpák Denis
    Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-7]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381
    DOI 10.54933/jmbrp-2023-15-1-1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords nákup * nákup elektronický * obchod * obchod elektronický * spotrebitelia * mladiství * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPochopenie hnacích síl online nakupovania je v dnešnom digitalizovanom svete kľúčové. Pandémia COVID-19 výrazne ovplyvnila nákupné správanie mladých spotrebiteľov a rýchlo zvýšila ich preferencie online nakupovania. Zistiťovanie, ktoré faktory ovplyvňujú frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po pandémii.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF479.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.