Number of the records: 1
Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness
Title Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness Translation Modelovanie konceptu CSR podniku pod vplyvom marketingových stratégií a strategickej konkurencieschopnosti Author info Soňa Chovanová Supeková, Hana Krchová, Ladislav Fabo Author Chovanová Supeková Soňa Co-authors Krchová Hana Fabo Ladislav Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2023.01.02 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * inovácia * marketing * udržateľnosť Annotation Spoločenská zodpovednosť podnikov. Zelené stratégie podnikov a udržateľnosť. Inovácie, marketingové stratégie, marketingový mix a spoločenská zodpovednosť firiem. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 495.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1