Number of the records: 1
A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában.
Title A marketing, mint nélkülözhetetlen módszer egy monopolhelyzetü kereskedelmi vállalat versenyvállalattá alakításában. Translation Marketing ako nepostrádateľný prostriedok prestavby monopolistického obchodného podniku na konkurenčný. Author info K. László Author Kiss Ferenc László Source document Ipargazdaság. Roč. 43, č. 10 (1992), s. 20-26 Document kind schedule of articles from periodics Language Hungarian Country of Edition Hungary systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik obchodný * potravinárstvo * konkurencia * rozdeľovanie * financie podnikové * marketing * správanie * stratégia podniková * riadenie podnikové * zákazníci * demonopolizácia Annotation Analýza postavenia jedného potravinárskeho obchodného podniku. Monopolistická situácia - rozdeľovanie miesto obchodu. Formy správania a úloha marketingu. Konkurencia a marketing. Vplyv konkurencie na vnútropodnikovú situáciu. Zmena marketingovej stratégie a podnikové riadenie. Poznanie zákazníka. Finančný systém podniku. Podnikové rozdeľovanie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1