Number of the records: 1
Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky
Title Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky Author info Miroslav Tuma Author Tuma Miroslav Source document Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 11-12 (1995), s. 211-220 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords hospodárstvo svetové * konkurencia * marketing * pojmy * hospodárstvo trhové * ekonómovia * Nobelova cena * Keynes, J.M. * Friedman, M. * Samuelson, P.A. * 1960-1995 * Nemecko * Švajčiarsko * Francúzsko * Crans Montana * 1995 * stratégia hospodárska * Slovensko * politika hospodárska Annotation Priebeh dlhodobej ekonomickej vojny vo svete. Konkurenčný boj podnikateľských subjektov o podiel na trhu. Premeny vo sfére záujmov v mikrorekonomickej oblasti. Analýza jednotlivých desaťročí svetového hospodárstva od 60-tych rokov. Konfrontácia názorov významných nositeľov Nobelovej ceny za ekonómiu. Jednotlivé faktory, ktoré ovplyvňujú dosahovanie marketingového strategického cieľa firmy. Zmena názorov na marketing, chápanie moderného marketingu. Riešenie strategických problémov ďalšieho rozvoja sveta. Strategický cieľ ekonomiky Slovenska. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1