Number of the records: 1
Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii
Title Sponzoring a jeho miesto v marketingovej komunikácii Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 44, č. 7-8 (1996), s. 583-594. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * marketing * komunikácia * história * pojmy * klasifikácia * marketing mix Annotation Stručná história sponzoringu. Pojem - sponzoring a jeho klasifikácia. Miesto sponzoringu v marketingovom mixe - má byť zosúladený s ostatnými nástrojmi komunikačného mixu: s reklamou, s podporou predaja a s public relations. Analýza sponzoringového trhu a plánovanie činnosti sponzoringu. Ciele a nástroje sponzoringovej politiky. Účinnosť sponzoringových aktivít. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 7-12
article
Number of the records: 1