Number of the records: 1
Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 1
Title Marketing a řízení prodeje: Principy marketingu. 1 Author info G.P. Boulden, V. Šafaříková Author Boulden G.P. Co-authors Šafaříková V. Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 6, č. 4 (Duben 1997), s. 18-19. - Praha : QplusQ, 1997. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * koncepcie * firmy * stratégia marketingová * produkty * služby * ceny * distribúcia Annotation Charakteristika princípov a prístupov k marketingu, ktoré majú všeobecnú platnosť. Koncepcia marketingu, jej fungovanie, prínos a výhody. Orientácia firmy na zákazníka. Firma zameraná na produkt alebo služby. Ponúkaný produkt alebo služby. Ceny produktov, určovanie cien. Veľkosť trhu. Propagácia. Distribúcia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-12
article
Number of the records: 1