Number of the records: 1  

Ofenzívny marketing

  1. Title Ofenzívny marketing
    Author infoM. Konvit
    Author Konvit M.
    Source document Poradca. Č. 4 (1997), s. 150-158. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing ofenzívny * stratégia podniková * zákazníci * potreby * produkty * firmy * efektívnosť výroby
    AnnotationNiektoré firmy bez špecializovaných marketingových oddelení robia vynikajúci marketing. Ide o tzv. ofenzívny marketing, ktorý si kladie za cieľ urobiť vo všetkých oddeleniach všetko pre to, aby bol spokojný zákazník aj firma. Charakteristika ofenzívneho marketingu. Ide o marketing, ktorý sa snaží vytvoriť ponuku takého súboru produktov, ktorý najlepšie zosúladí možnosti firmy s potrebami zákazníka. Matica orientácie firmy. Pravidlá, ktoré treba dodržiavať pri uskutočňovaní jednotlivých činností.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.