Number of the records: 1  

Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem

  1. Title Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem : likvidácia konkurencie je nezlučiteľná s trhovým hospodárstvom
    Author infoMichal Oláh
    Author Oláh Michal
    Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 85 (5. mája 1999), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords tvorba cien * ceny * stratégia marketingová * diferenciácia cenová * politika cenová * konkurencieschopnosť * vyrovnanie cenové
    AnnotationÚčelnejšie využitie cenových stratégií vrcholovým manažmentom firiem. Prémiová, podporná, odčerpávajúca a prieniková cenová stratégia. Cenová diferenciácia. Spôsoby využitia cenovej diferenciácie. Vzájomné prepojenie cenovo-politického vyrovnania a cenovej a sortimentnej politiky firmy. Problematika spodnej hodnoty ceny.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 66-130

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.