Number of the records: 1
Profilovanie maloobchodu v súčasnom globálnom prostredí
Title Profilovanie maloobchodu v súčasnom globálnom prostredí Translation The Profiling of retail in today global environment Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 42-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * predajne * supermarkety * hypermarkety * domy obchodné * diskont * tržnice * internacionalizácia * globalizácia * obchod elektronický * marketing Annotation Všeobecná charakteristika obchodu, maloobchodu a predajne. Špecifiká obchodu. Hlavné vývojové trendy v obchode ako východisko formovania maloobchodu. Integrácia v oblasti vnútorného obchodu. Internacionalizácia v obchode. Globalizácia obchodu. Vývoj maloobchodných typov - životný cyklus maloobchodu. Typy maloobchodu s predajnými priestormi. Typy maloobchodu bez predajných priestorov. Systém marketingových metrík v maloobchode. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01576-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1