Number of the records: 1
Nové pravidlá marketingu & PR
Názov Nové pravidlá marketingu & PR : ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov Autorské údaje David Meerman Scott, preložila: Darina Gyurkovicsová Autor Scott David Meerman Ďalší autori Gyurkovicsová Darina (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Bratislava : Eastone Books , 2010. - 257 s. ISBN 978-80-8109-149-0 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * reklama * práca s verejnosťou * médiá * internet * siete sociálne * plán marketingový * zákazníci * nákup * spotrebitelia Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 856673, 856674, 866041
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 856673 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 856674 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 866041 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Number of the records: 1