Number of the records: 1
Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu
Title Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu Translation Customer satisfaction as an instrument of marketing management in tourism Author info Darina Ňakatová Author Ňakatová Darina Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 28-35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing manažment * ruch cestovný * nástroje marketingové Annotation Pojem spokojnosť zákazníkov. Fázy reťazca dopadov na správanie zákazníka. Význam spokojnosti v kontexte lojality zákazníkov. Marketingový manažment v oblasti služieb a spokojnosť zákazníkov Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1