Number of the records: 1
Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov
Title Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov Translation Impact of Influencers on the Purchasing Behavior of a Specific Target Group of Consumers Author info Monika Stanková Author Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 168-182 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * prieskum marketingový * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * internet * siete sociálne * propagácia * sponzorovanie * produkty Annotation Charakteristika a význam pojmu Influencer marketing. Dopad Influencer marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov. Marketingový prieskum a jeho vyhodnotenie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00968-017, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1