Number of the records: 1  

Destination marketing management and national tourist organizations

  1. Title Destination marketing management and national tourist organizations
    TranslationDestinačný marketingový manažment a národné turistické organizácie
    Author infoaut. Ľudmila Novacká
    Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 43-45. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * manažment * marketing * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * organizácia
    AnnotationÚloha destinačného marketingového manažmentu - vyžaduje spoluprácu štátnych a súkromných spoločností a verejného sektora. Národné turistické organizácie (NTO) - zodpovedajú za vývoj cestovného ruchu. Inštitúcie a hlavné úlohy NTO v krajinách. Snaha o rozšírenie cestovného ruchu za hranice krajiny.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.