Number of the records: 1  

Digitální média jako nová forma in-store marketingu

  1. Title Digitální média jako nová forma in-store marketingu
    Author infoDaniela Kroflánová
    Author Krofiánová Daniela
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 46-47. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * reklama * komunikácia marketingová * komunikácia masová * informácie * spotrebitelia * digitalizácia
    AnnotationDigitálne komunikačné prostriedky ako najrýchlejšie sa rozvíjajúci sektor reklamy. Na čo majú služiť digitálne médiá v obchode. Základný problém projektov digitálnej komunikácie - financovanie. Efektívny obsah digitálnej komunikácie. Výhody digitálnych médií pre spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.