Number of the records: 1
Postoje zákazníkov k CRM
Title Postoje zákazníkov k CRM Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 58-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový * zákazníci * predajcovia * výskum * Slovensko Annotation Výsledky výskumu, realizovaného na 260 domácnostiach z celého Slovenska a ktorý sledoval správanie rôznych zákazníckych skupín. Vysvetlenie podstaty pojmu - vzťah k zákazníkovi. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM z hľadiska zákazníka - empirický výskum. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00104-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1