Number of the records: 1  

Postoje zákazníkov k CRM

  1. Title Postoje zákazníkov k CRM
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 58-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový * zákazníci * predajcovia * výskum * Slovensko
    AnnotationVýsledky výskumu, realizovaného na 260 domácnostiach z celého Slovenska a ktorý sledoval správanie rôznych zákazníckych skupín. Vysvetlenie podstaty pojmu - vzťah k zákazníkovi. Limity vzťahového marketingu z hľadiska zákazníkov. CRM z hľadiska zákazníka - empirický výskum.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00104-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.