Number of the records: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa
Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi v maloobchode: hľadisko spotrebiteľa Author info Kornélia Richterová Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 78-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * študenti * maloobchod * prieskum informačný Annotation Dôvody a faktory, ktoré umocňujú význam maloobchodných vkladov do budovania vzťahov so zákazníkmi. Poznatky z kontinuálneho prieskumu nákupného rozhodovania študentov, ktorý sa od r. 2001 uskutočňuje v rámci výučby predmetu Spotrebiteľské správanie na druhom stupni vysokoškolského štúdia. Využitie zákazníckych kariet v nákupoch študentov. Poznatky z prieskumu rozhodovania o nákupe odevov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00104-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1