Number of the records: 1  

Customer Oriented Strategies in Slovak Republic

  1. Title Customer Oriented Strategies in Slovak Republic
    TranslationZákaznicky orientované stratégie na Slovensku
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentCompany in process of integration with European Union. S. 133-141. - Warsaw : University of Finance and Management in Warsaw, 2009. ISBN 978-83-61086-59-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnik malý * podnik stredný * výskum * Slovensko
    AnnotationTeoretické pozadie zákazníckej lojality. Stratégie lojality. Ciele a metódy výskumu. Postoje k lojalite. Výsledky výskumu. Primárnym cieľom výskumu bolo analyzovať implementáciu a stratégie odmeňovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00254-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.