Number of the records: 1
Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment
Title Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment Author info Aleš Hudský, Lidija Erlebachová Author Hudský Aleš Co-authors Erlebachová Lidija Source document Marketing magazine. Č. 1 (leden 2010), s. 8-10. - Praha : Mladá fronta. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia Keywords štýl životný * kvalita života * ochrana prostredia životného * ekológia * bioprodukty * technológie nové * zodpovednosť * správanie spotrebiteľa * firmy Annotation Zdravý a udržateľný životný štýl, ekologické myslenie - nový životný štýl LOHAS. Skratka LOHAS z anglických slov - lifestyle of health and sustainability. Veľkosť trhu LOHAS. Produkty, ktoré stúpenci tohto životného štýlu nakupujú. Odraz životného štýlu vo vzťahu k sebe, svojmu okoliu a v spotrebiteľskom správaní. Zodpovedný prístup firiem vo všetkých fázach životného cyklu výrobku. Ako využiť LOHAS v období krízy. LOHAS v kozmetike, v nábytkárstve a v spotrebnom tovare. Obmedzenie spotreby energie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2010: 1-4
article
Number of the records: 1