Number of the records: 1  

Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment

  1. Title Žijte LOHAS - vytvořte nový tržní segment
    Author infoAleš Hudský, Lidija Erlebachová
    Author Hudský Aleš
    Co-authors Erlebachová Lidija
    Source document Marketing magazine. Č. 1 (leden 2010), s. 8-10. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    Keywords štýl životný * kvalita života * ochrana prostredia životného * ekológia * bioprodukty * technológie nové * zodpovednosť * správanie spotrebiteľa * firmy
    AnnotationZdravý a udržateľný životný štýl, ekologické myslenie - nový životný štýl LOHAS. Skratka LOHAS z anglických slov - lifestyle of health and sustainability. Veľkosť trhu LOHAS. Produkty, ktoré stúpenci tohto životného štýlu nakupujú. Odraz životného štýlu vo vzťahu k sebe, svojmu okoliu a v spotrebiteľskom správaní. Zodpovedný prístup firiem vo všetkých fázach životného cyklu výrobku. Ako využiť LOHAS v období krízy. LOHAS v kozmetike, v nábytkárstve a v spotrebnom tovare. Obmedzenie spotreby energie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.