Number of the records: 1
Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
Title Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy Author info Nikoleta Benciová Author Benciová Nikoleta Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * podnikanie * podnikanie medzinárodné * trh zahraničný * spotrebitelia * zákazníci Annotation Najdôležitejšie faktory vstupu organizácie na zahraničný trh. Externé a interné riziká vstupu na zahraničný trh. Lokálna marketingová stratégia. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Príklad českej firmy etablovanej v Číne. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1