Number of the records: 1  

Racionálne argumenty verzus emócie

  1. Title Racionálne argumenty verzus emócie : uponáhľaný život mení pravidlá priameho marketingu
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Apríl (2010), s. 54-55. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * výrobky * produkty * katalógy reklamné * marketing mix * kampane reklamné * spotrebitelia
    AnnotationObchodný cestujúci Aaron Ward vytvoril pred 138 rokmi prvý predajný katalóg. Pravidlá priameho marketingu a slávne reklamy. Zaujímavými faktami o výrobku upriamiť pozornosť spotrebiteľa. Hodnovernosť a informácie o výrobkoch v dnešnom priamom marketingu. Rôzne techniky ponuky a úspech predaja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2010: Január-December

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.