Number of the records: 1
Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie
Title Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie Translation Current approaches to evaluation of efficiency and effectiveness of marketing Author info Viera Frianová Author Frianová Viera Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * stratégia marketingová * efektívnosť * starostlivosť o zákazníkov Annotation Aktuálne prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie podnikov. Zvyšovanie úspešnosti komunikačnej stratégie. Meranie efektívnosti a účinnosti vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. Hlavné ciele marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1
article
Number of the records: 1