Number of the records: 1
Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov
Title Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov Author info Lýdia Halagová, Adela Klepáková Author Halagová Lýdia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 164-170. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords stratégia podnikateľská * učiaca sa organizácia * manažment * zdroje podnikové * kultúra podniková * obchod medzinárodný * trh * konkurencieschopnosť * zákazníci Annotation Odstránenie prekážok v rozvoji medzinárodného obchodu. Pretváranie podniku na učiaci sa podnik. Vplyv zmien na spokojnosť zákazníka ako faktora konkurencieschopnosti. Podniková kultúra a kvalita poskytovaných služieb. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1