Number of the records: 1  

Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov

  1. Title Zmeny vedúce k vzniku učiaceho sa podniku a ich vplyv na spokojnosť zákazníkov
    Author infoLýdia Halagová, Adela Klepáková
    Author Halagová Lýdia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 164-170. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords stratégia podnikateľská * učiaca sa organizácia * manažment * zdroje podnikové * kultúra podniková * obchod medzinárodný * trh * konkurencieschopnosť * zákazníci
    AnnotationOdstránenie prekážok v rozvoji medzinárodného obchodu. Pretváranie podniku na učiaci sa podnik. Vplyv zmien na spokojnosť zákazníka ako faktora konkurencieschopnosti. Podniková kultúra a kvalita poskytovaných služieb.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.