Number of the records: 1  

Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie

  1. Title Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie
    Parallel titleChildren as the target group of marketing communication
    Author infoDagmar Klepochová, Zuzana Francová, Miroslava Loydlová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 139-145. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing * nástroje marketingové * reklama * správanie spotrebiteľa * deti * rodina * nákup * prieskum informačný
    AnnotationVplyv detí na nákupné rozhodovanie rodiny. Faktory, ktoré ovplyvnili formovanie marketingu zameraného na deti. Spotrebiteľské správanie detí. Marketingová komunikácia a deti. Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí a ich rodičov. Výsledky prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01214-016, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.