Number of the records: 1
Aplikácia experimentov v marketingu
Title Aplikácia experimentov v marketingu Author info Tomáš Bačo, Jozef Gajdoš Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 37-51 [1,68 AH]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4 Výstup z projektu VEGA 1/0493/08 Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
Note VEGA 1/0493/08 Document kind rozpis článkov z kníh Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * experimenty * výskum marketingový * modely * metóda ABC Annotation Problematika využitia experimentov v oblasti marketingu. Všeobecný význam, klasifikácia a základné zásady a výhody ich uskutočňovania. Public work category Chapters in scientific monography issued in home editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00371-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1