Number of the records: 1  

Aplikácia experimentov v marketingu

  1. Title Aplikácia experimentov v marketingu
    Author infoTomáš Bačo, Jozef Gajdoš
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 37-51 [1,68 AH]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4
    NoteVEGA 1/0493/08
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * experimenty * výskum marketingový * modely * metóda ABC
    AnnotationProblematika využitia experimentov v oblasti marketingu. Všeobecný význam, klasifikácia a základné zásady a výhody ich uskutočňovania.
    Public work categoryChapters in scientific monography issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00371-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.