Number of the records: 1
Miesto emócií v marketingu a ich význam v modeli ELM
Title Miesto emócií v marketingu a ich význam v modeli ELM Parallel title Place of emotions in marketing and their importance for model ELM Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 288-293. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * modely * psychológia * stratégia marketingová Annotation Miesto emócií v marketingu. Integrácia emócií do marketingovej činnosti podniku. Význam emócií v modeli ELM. Charakteristika modelu ELM. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-019, originál dokumentu
article
Number of the records: 1