Number of the records: 1  

Miesto emócií v marketingu a ich význam v modeli ELM

  1. Title Miesto emócií v marketingu a ich význam v modeli ELM
    Parallel titlePlace of emotions in marketing and their importance for model ELM
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 288-293. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * modely * psychológia * stratégia marketingová
    AnnotationMiesto emócií v marketingu. Integrácia emócií do marketingovej činnosti podniku. Význam emócií v modeli ELM. Charakteristika modelu ELM.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-019, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.