Number of the records: 1
Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj
Title Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj Parallel title Corporate social responsibility - significant competitive tool Author info Dana Vokounová, Marína Korčoková Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 671-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Keywords zodpovednosť spoločenská * firmy * konkurencia * výhody konkurenčné * podnikanie zodpovedné * etika * dary * nástroje marketingové Annotation Spoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj predstavuje zdroj konkurenčnej výhody. Charakteristika súčasného stavu spoločenskej zodpovednosti firiem. Analýza spoločenskej zodpovednosti firiem ako silného marketingového nástroja. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-036, originál dokumentu
article
Number of the records: 1