Number of the records: 1  

Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj

  1. Title Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj
    Parallel titleCorporate social responsibility - significant competitive tool
    Author infoDana Vokounová, Marína Korčoková
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 671-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords zodpovednosť spoločenská * firmy * konkurencia * výhody konkurenčné * podnikanie zodpovedné * etika * dary * nástroje marketingové
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj predstavuje zdroj konkurenčnej výhody. Charakteristika súčasného stavu spoločenskej zodpovednosti firiem. Analýza spoločenskej zodpovednosti firiem ako silného marketingového nástroja.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-036, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.