Number of the records: 1  

Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života

  1. Title Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života
    Author infoRastislav Strhan
    Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentVedecký obzor. Roč. 2, č. 2 (2010) s. 181-192. - Skalica : Stredoeurópska vysoká škola v Skalici, 2010. ISSN 1337-9054
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.59 - Životná úroveň
    Keywords kvalita života * blahobyt * bohatstvo * úspory * správanie spotrebiteľa * ekológia * environmentalistika * ochrana prostredia životného * marketing
    AnnotationHodnotenie rozvoja spoločnosti a kvality života. Ukazovateľ miery ekonomického blahobytu. Indikátor udržateľného ekonomického blahobytu. Indikátor bohatstva a indikátor skutočných úspor. Indikátor skutočného pokroku. Spoločný nedostatok rôznych meraní kvality života. Environmentálna dimenzia kvality života z pohľadu správania jednotlivca. Spotrebiteľské správanie ako nástroj zvyšovania environmentálnej kvality života. Pôsobenie environmentálneho marketingu na vnímanie kvality života.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01389-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.