Number of the records: 1
Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života
Title Environmentálne marketingové prístupy ako prostriedok zmeny vnímania kvality života Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Vedecký obzor. Roč. 2, č. 2 (2010) s. 181-192. - Skalica : Stredoeurópska vysoká škola v Skalici, 2010. ISSN 1337-9054 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.59 - Životná úroveň Keywords kvalita života * blahobyt * bohatstvo * úspory * správanie spotrebiteľa * ekológia * environmentalistika * ochrana prostredia životného * marketing Annotation Hodnotenie rozvoja spoločnosti a kvality života. Ukazovateľ miery ekonomického blahobytu. Indikátor udržateľného ekonomického blahobytu. Indikátor bohatstva a indikátor skutočných úspor. Indikátor skutočného pokroku. Spoločný nedostatok rôznych meraní kvality života. Environmentálna dimenzia kvality života z pohľadu správania jednotlivca. Spotrebiteľské správanie ako nástroj zvyšovania environmentálnej kvality života. Pôsobenie environmentálneho marketingu na vnímanie kvality života. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01389-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1