Number of the records: 1  

Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy

  1. Title Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy
    Author infoPavol Mačinga
    Author Mačinga Pavol
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 4 (Duben 2011), s. 14-16. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * tlač * vydavateľstvá * noviny * televízia * internet * reklama * marketing * informácie * komunikácia
    AnnotationPresun tradičných médií z ich "off-line" verzie a jednosmernej komunikácie smerom k on-line obsahu a vzájomnej interakcii s čitateľmi a divákmi. Niekoľko prístupov, ako sa vydavatelia stavajú k otázke on-line spravodajstva. Prepojenie tlačenej a internetovej verzie. Možnosť dohody vydavateľa s najväčšími webmi daného druhu. Ďalšia možnosť - akvizícia existujúceho úspešného projektu. Rokovanie vydavateľstiev priamo s potenciálnymi inzerentmi bez spoliehania sa na mediálnu agentúru. Využívanie televízie veľkými zadavateľmi reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.