Number of the records: 1  

Analysis of e-marketing strategies

  1. Title Analysis of e-marketing strategies
    TranslationAnalýza e-marketingovej stratégie
    Author infoJamal Hasan
    Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 203-210. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * obchod elektronický * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * internet
    AnnotationVymedzenie pojmu e-marketing. Odlišnosti medzi e-marketingom, internetom a web marketingom. Nástroje marketéra na internete. Expanzia e-marketingu. Prognózy vývoja. Tri kroky e-marketingovej stratégie. Strategický mix elektronického obchodu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01199-005, A - originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 13-16

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.