Number of the records: 1
Priamy marketing bez hraníc?
Title Priamy marketing bez hraníc? Author info Monika Miháliková, Anna Križanová Author Miháliková Monika Co-authors Križanová Anna Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing medzinárodný * stratégia obchodná * skupiny cieľové * internet * stránky webové Annotation Celosvetový dosah internetu je silným podnetom pre rozvoj medzinárodného priameho marketingu. Priamy marketing a aktualizovanie informácií na webovej stránke. Marketingová komunikácia podľa zvyklostí obyvateľov a miestne zákony. Odlišnosti a špecifiká daného trhu, ktoré by mali výrobcovia rešpektovať. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1