Number of the records: 1  

Priamy marketing bez hraníc?

  1. Title Priamy marketing bez hraníc?
    Author infoMonika Miháliková, Anna Križanová
    Author Miháliková Monika
    Co-authors Križanová Anna
    Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing medzinárodný * stratégia obchodná * skupiny cieľové * internet * stránky webové
    AnnotationCelosvetový dosah internetu je silným podnetom pre rozvoj medzinárodného priameho marketingu. Priamy marketing a aktualizovanie informácií na webovej stránke. Marketingová komunikácia podľa zvyklostí obyvateľov a miestne zákony. Odlišnosti a špecifiká daného trhu, ktoré by mali výrobcovia rešpektovať.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.