Number of the records: 1  

Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón

  1. Title Ako vzbudiť záujem a získať si zákazníka cez telefón
    Author infoZuzana Haruštiaková
    Author Haruštiaková Zuzana
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2011), s. 40-42. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * telemarketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * podpora predaja * produkty * nástroje marketingové * stratégia obchodná * skupiny cieľové
    AnnotationDobrá príprava a celkový dojem, ktorý v zákazníkovi vyvoláte v priebehu hovoru. Informácie, ktoré by ste mali vedieť o zákazníkovi. Predstavenie produktu alebo služby. Zistenie záujmu a overovanie do akej miery ste zákazníka zaujali. Vhodne a nevhodne kladené otázky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.