Number of the records: 1  

Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu

  1. Title Geografický informačný systém ako nástroj geomarketingu v podmienkach zmien na spotrebiteľskom trhu
    Parallel titleGeographic information system as a tool of geomarketing in condition of changes in consumer market
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 28-52. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3283-9
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords systémy informačné geografické * báza dát * informácie * spotrebitelia * marketing * výskum * projekty * konkurencieschopnosť
    AnnotationCharakteristika geomarketingu. Nástroje geomarketingu. Geografický informačný systém (GIS). Databázy údajov. Zdroje informácií pre tvorbu databáz. Aplikácia geomarketingu. Metodológia výskumu v rámci projektu VEGA 1/0039/11 GIS ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01439-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.