Number of the records: 1  

Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu

  1. Title Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu
    TranslationSocial responsibility increases asset and competitive ability of the company on the market
    Author infoViera Čihovská, Jana Kováčová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 2, č. 1-4 (2010), s. 35-45. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2010. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Keywords zodpovednosť spoločenská * firmy * etika * identita podniková * imidž * ochrana prostredia životného * stakeholder * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * práca s verejnosťou
    AnnotationPojem stakeholders a teória stakeholders. Spoločenská zodpovednosť podniku. Definícia a história spoločenskej zodpovednosti. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku - využitie dobrých vzťahov k verejnosti (PR).
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01780-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.