Number of the records: 1  

Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti

  1. Title Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti
    Parallel titleSocial marketing helps to solve the social problems of the society
    Author infoViera Čihovská, Jana Kováčová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * marketing mix * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * problémy spoločenské * kvalita života
    AnnotationProblematika sociálneho marketingu, jeho podstata a identifikácia hlavných oblastí sociálnych problémov, ktorých riešenie môže poskytnúť sociálny marketing. Charakteristika sociálneho marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-011, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF107.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.