Number of the records: 1  

Marketgový mix z hľadiska geomarketingu

  1. Title Marketgový mix z hľadiska geomarketingu
    Parallel titleMarketing mix from the point of view of geomarketing
    Author infoJaroslav Kita, Pavol Konštiak
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    NoteVEGA 1/0039/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * informatika * geografia * lokalizácia
    AnnotationGeomarketing je nástroj modernej informatiky, ktorý umožnuje zvýšit kapacitu spracovania marketingových a obchodných informácií a ich geografickú lokalizáciu. Charakteristické znaky nákupnej oblasti a realizácia efektívnej marketingovej stratégie marketingového mixu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-033, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF87.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.