Number of the records: 1  

Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie

  1. Title Pochopenie správania spotrebiteľa ako východisko výberu marketingovej stratégie
    Author infoVeronika Hrdličková
    Author Hrdličková Veronika
    Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 63-75. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords maloobchod * marketing * marketing mix * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa
    AnnotationMarketingová stratégia v maloobchode a jednotlivé prvky maloobchodného marketingového mixu. Nákupné správanie sa spotrebiteľa v prostredí maloobchodu. Najvýznamnejšie faktory, ktoré značne ovplyvňujú nákupný rozhodovací proces spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE11 01828-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.