Number of the records: 1  

Corporate identity v retail marketingu

  1. Title Corporate identity v retail marketingu
    Parallel titleCorporate identity in retail marketing
    Author infoMichaela Rudašová
    Author Rudašová Michaela
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 202-208. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords maloobchod * podnik * firmy * prostredie podnikateľské * stratégia podniková * komunikácia firemná * kultúra podniková * identita podniková * goodwill * imidž
    AnnotationProblematika uplatnenia firemnej identity v maloobchodnej sfére, vo veľkých podnikoch a organizáciách. Firemná filozofia, kultúra, komunikácia a firemný dizajn efektívne dopomáhajú k budovaniu pozitívneho imidžu v očiach verejnosti.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.