Number of the records: 1
Corporate identity v retail marketingu
Title Corporate identity v retail marketingu Parallel title Corporate identity in retail marketing Author info Michaela Rudašová Author Rudašová Michaela Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 202-208. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords maloobchod * podnik * firmy * prostredie podnikateľské * stratégia podniková * komunikácia firemná * kultúra podniková * identita podniková * goodwill * imidž Annotation Problematika uplatnenia firemnej identity v maloobchodnej sfére, vo veľkých podnikoch a organizáciách. Firemná filozofia, kultúra, komunikácia a firemný dizajn efektívne dopomáhajú k budovaniu pozitívneho imidžu v očiach verejnosti. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1