Number of the records: 1  

Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke

  1. Title Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke
    Author infoVeronika Fogašová
    Author Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 75-79. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    NoteVEGA 1/0652/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords marketing * obchod * maloobchod * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa
    AnnotationAktuálne trendy v maloobchode a nákupnom správaní zákazníkov ako východiská pre rozvoj shopper marketingu, ako aj objasnenie jeho podstaty a prínosov pre marketingovú prax.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-033, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.