Number of the records: 1  

Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem

  1. Title Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem
    Author infoPeter Paľko
    Author Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 252-257. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kampane reklamné * nástroje marketingové * stratégia podniková
    AnnotationPojem virálny marketing. Formy a proces virálneho marketingu. Pozitívny a negatívny efekt implementácie virálneho marketingu. Podporné oblasti virálneho marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01895-042, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.