Number of the records: 1  

Intercultural concept of global products

  1. Title Intercultural concept of global products
    Author infoMiroslava Heczková, Michal Stoklasa
    Author Heczková Miroslava
    Co-authors Stoklasa Michal
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 174-185. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnik * globalizácia * marketing mix
    AnnotationCharakteristika a vymedzenie pojmu globalizácia so zreteľom k rozdielom v chápaní globálneho a interkultúrneho marketingu. Výhody a nevýhody globalizácie vo vzťahu k podniku, možnosti uplatňovania štandardizácie resp. adaptácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext151.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.