Number of the records: 1  

Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie

  1. Title Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie
    Parallel titleResponsible marketing management as a base of the organization’s economic welfare
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 175-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * manažéri * riadenie podnikové * zodpovednosť * pojmy * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationPríspevok identifikuje kľúčové prvky zodpovedného riadenia v organizácii potrebného na tvorbu a udržanie udržateľného rozvoja organizácie. Faktory vplývajúce na zodpovedné riadenie organizácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-031, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.