Number of the records: 1
Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie
Title Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie Parallel title Responsible marketing management as a base of the organization’s economic welfare Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 175-184. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment * manažéri * riadenie podnikové * zodpovednosť * pojmy * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Príspevok identifikuje kľúčové prvky zodpovedného riadenia v organizácii potrebného na tvorbu a udržanie udržateľného rozvoja organizácie. Faktory vplývajúce na zodpovedné riadenie organizácie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-031, originál dokumentu
article
Number of the records: 1