Number of the records: 1
Modely marketingového rozhodovania
Title Modely marketingového rozhodovania Author info Jaroslav Kita a kolektív Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Nagyová Ľudmila (Recenzent) Strážovská Ľubomíra (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 271 s. [14,009 AH] Issue 1. vyd. ISBN 978-80-225-3505-2 Výstup z projektu KEGA 024EU-4/2012 Modely marketingového rozhodovania
Note KEGA 024EU-4/2012 Document kind textbooks Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * modely * modelovanie * rozhodovanie * plánovanie * plán marketingový Public work category Academic school-books issued in home editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01245-001, kópia titul. strany
book
Number of the records: 1