Number of the records: 1  

Modely marketingového rozhodovania

  1. Title Modely marketingového rozhodovania
    Author infoJaroslav Kita a kolektív
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Krecháčová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Nagyová Ľudmila (Recenzent)
    Strážovská Ľubomíra (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 271 s. [14,009 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-225-3505-2
    NoteKEGA 024EU-4/2012
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * modely * modelovanie * rozhodovanie * plánovanie * plán marketingový
    Public work categoryAcademic school-books issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01245-001, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.