Number of the records: 1  

Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie

  1. Title Vplyv hodnotovej orientácie pri nákupnom rozhodovaní mladej generácie
    Parallel titleImpact of value orientation on the buying behaviour of the young generation
    Author infoSherzod Karimov
    Author Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 2 (2014), s. 45-54. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * hodnota * mládež * rozhodovanie nákupné * prieskum
    AnnotationHodnoty a hodnotová orientácia v súčasnom spoločenskom dianí. Vybrané teórie hodnôt. Meranie hodnôt. Means-end chain model. Aplikovanie teórie hodnotového reťazca spotrebiteľa cez zoznam hodnôt LOV na základe prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00489-004, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.