Number of the records: 1  

Kríza moderného marketingu?

  1. Title Kríza moderného marketingu?
    Parallel titleThe crisis of modern marketing?
    Author infoBohuslava Mihalčová
    Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 146-151 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * spotrebitelia * kampane reklamné
    AnnotationProblematika udržateľného marketingu. Marketing a súčasnosť. Transakčný a vzťahový marketing. Nové trendy v marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00615-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.